Una mirada al joc simbòlic. Consideracions per a la seva observació i avaluació.
En aquest document intentem aportar alguns elements de reflexió en relació amb un repte que podem compartir les persones que estem impl...
Treballem les emocions a l´escola bressol
Àlex i Sara.
Com veiem els infants a través del joc.
L'octubre de l'any 2000 l'equip va decidir iniciar a l'escola un seminari de formació sobre psicologia evolutiva. L'interès del grup se...
Karima Grant: «Pressionem els infants perquè siguin preadults»
Canviar els paradigmes d’aprenentatge a l’oest africà és l’ambiciós objectiu d’ImagiNation Afrika, una as...
El paper de la mestra als racons. Oportunitats per a l’observació i l’intercanvi amb els infants...
El treball per racons ha esdevingut, per a moltes mestres d'educació infantil, una de les millors maneres d'organitzar l'activitat didà...
És tan present la formació a l’etapa 0-3 als estudis universitaris com a l’etapa 3-6?
La necessitat de poder disposar de mestres ben formats és una qüestió considerada, cada vegada més, clau per millorar la qua...
Pistes per a l’avaluació: Pauta per dissenyar i regular els racons.
Aquesta pauta està pensada perquè es pugui, d'una manera ràpida i clara, recollir un seguit d'informacions al voltant dels diferents r...