Liderazgo participativo
Pistes per a l’avaluació: Els infants i els docents: coreografia conjunta
Características y condiciones para una enseñanza de competencias
Partint de la creença que l’escola ha d’educar per a la vida, en aquest capítol s’aborden els criteris que hauran de t...
Per què no arrenquen les mates a primària?
Malgrat que algunes proves objectives sembla que indiquen una certa millora, les matemàtiques segueixen sent un veritable obstacle per al...
Webgincana: la història de l’escola
En aquest escrit, hi parlarem de la webgimcana com a estratègia didàctica per treballar la història de l'escola.
Experiència inclusiva a l’àrea d’educació física com a element pedagògic d’igualtat i cohesi...
La inclusió se centra a evitar i a eliminar la marginació i l'exclusió explícites, tot intentant obtenir un rendiment òptim de les p...
Projecte “Instal·lació”.
A continuació, explicarem una experiència realitzada amb alumnes de quart d'ESO al voltant del terme ½instal·lació+. La proposta inc...
Familia, escuela y altas capacidades