¿Por qué preguntarse si la escuela, y la escuela pública, son esenciales?
¿Por qué preguntarse si la escuela, y la escuela pública, son esenciales? Joan Domènech Francesch Maestro Quizás alguien cuan...
Material complementario. Tablas de programación: Confiproyecto. Aprender del confinamiento para ...
La proposta didàctica que presentem mostra el plantejament de la tasca per projectes que es va dur a terme a l’Escola La Mitjana, de Llei...
Quan el gel es fon
El que passa a l’Àrtic no es queda a l’Àrtic Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el...
Avaluació: teoria i pràctica
Erika Silva Fernández Al llarg d’un bon període de temps, un petit equip format per docents diversos hem elaborat un document de car&#...
Del CEP de Santander, de l’Escola Infantil Aire Libre (Alacant), de l’Escola Infantil de Tui (Pon...
Enyorant el que no existeix. Elogi de l’escola pública
L’escola pública és l’ideal democràtic d’una institució per a totes les persones, independentment de l&r...
Trobades
Entrevista amb Àngel Domingo
FÒRUM ha volgut conèixer directament la visió que tenen sobre els centres innovadors dues de les persones directament relacionade...