Inteligencia artificial para conocer nuestro patrimonio
El projecte que presentem pretén acostar el nostre alumnat a les seves arrels, al seu patrimoni material i immaterial. Per aconseguir-ho ...
De mica en mica s’omple la pica
Quan ja queda molt poc temps per acabar una sessió de filosofia en un curs de cinquè de primària a l’escola Can Puig, de Ba...
De què parlem, d’inclusió o d’escola inclusiva? Un esbós de l´estat de la qüestió
Gimcana des de la perspectiva de les intel·ligències múltiples
L’experiència que presentem s’emmarca dintre d’unes jornades culturals que tenien programades diverses activitats, entre les ...
Són per menjar-te millor, Caputxeta!
Actualment, es nota una preocupació general per la prevenció dels problemes relacionats amb una mala alimentació. Hi ha consci&eg...
The young scientists or investigate, discovering and communicating in English
L'article que presentem a continuació planteja l'evolució del projecte de llengua anglesa de l'Escola del Mar de Barcelona en els darre...
El desenvolupament de la competència matemàtica, a través d’un procés d’indagació
L'article que presentem té dos objectius importants: d'una banda, mostrar com es desenvolupa la competència matemàtica en una aula on ...
El Blog del Camino: una experiencia educativa 2.0