Friedrich Nietzsche: La importància de la paraula oral i escrita escaient
Friedrich Nietzsche La importància de la paraula oral i escrita escaient Esmentar el nom de Nietzsche sempre genera certa incomoditat i p...
La pedagogia de projectes en un cas aplicat: l´Escola Andorrana
L’Escola Andorrana ha portat a terme l’aplicació de la pedagogia de projectes. Per fer-ho, ha definit una estructura curricular i u...
Deures d’estiu?
Tanquem el curs a finals de juny i no començarem fins a principis de setembre. Creieu que cal recomanar activitats escolars durant aquest...
Quan les famílies vénen a dinar a l’escola bressol
Fa uns anys que a la nostra llar d’infants vam incorporar l’experiència de compartir amb les famílies l’estona del din...
El meravellós circ infantil
Fa dues dècades que a la nostra escola es realitza una proposta que ha superat la gran quantitat de canvis pedagògics i legislatius que ...
El currículum integrat en un cas aplicat: projecte planetari
A l’article, s’hi mostra i s’hi analitza un projecte de treball basat en la construcció d’un currículum integrat...
Com podem aplicar la classe inversa a l’educació primària?
La necessitat d’innovar en educació ens porta a fusionar tendències pedagògiques emergents de gran impacte, com ara les cla...
La inclusió de nens i joves “vulnerabilitzats”: un repte per al professorat