Entrevista a Jordi Cots: Hay que potenciar la escucha de los niños y niñas
Parvulario confinado, grupos burbuja y la infancia en el centro… de la tormenta
Parvulario confinado, grupos burbuja y la infancia en el centro… de la tormenta David Altimir Sans Maestro de la escuela Les Pinediques. ...
La evidencia en la práctica: Significatividad y funcionalidad. Bienvenidos a la radio de Els Enc...
La evidencia en la práctica Bienvenidos a la radio de Els Encants El ambiente de radio es un espacio de aprendizaje donde todo un grupo ...
HEM LLEGIT
La Pinya: Història i reflexions d’un col·lectiu d’autogestió educativa FRANCH, M. (Titu); TORRENT, A. (Tons) (coord.) Barce...
Cap a una altra pràctica de l´avaluació: encerts i dificultats
Grans reptes per a l’escola: un canvi de paradigma on l’alumnat és el protagonista del seu aprenentatge, metodologies competencials...
El somni del meu avi
La proposta següent és, alhora, una activitat artística i un treball sobre els vincles familiars entre avis i néts....
Noticias de interés
“No ho sé fer”
En Pau té 5 anys. És un nen tranquil, afable i poc parlador. No provoca problemes a l’aula, és discret, silenciós i ...