CONTES
Però, per què no avancen? OHMURA, T. Corimbo, 2019 Un nen petit passeja amb el seu tricicle. Para i pregunta a l’operari: «Ei! Pe...
Aprofundim a l’art. Mes enllà de l’animació lectora
Els mestres i les mestres han de ser una guia per a l'alumnat. La seva primera tasca consisteix a donar-los les ferramentes necessàries ...
Rampes per moure’ns i pensar
Podem treballar física a educació infantil? Hi tenen cabuda les activitats relacionades amb la velocitat, les forces i el moviment? Aqu...
Va de… L’acollida a les famílies
La importancia de las preguntas
No debe haber barreras para la libertad de preguntar. No hay sitio para el dogma en la ciencia. El científico es libre y deber ser libre...
Neuroeducació: tasques amb cap i amb cor
Neuroeducació: tasques amb cap i amb cor Diana Marín Suelves, Cristina García López En aquestes línies s’hi presenta un...
L’educació com a restauració
Utilitzaré la metàfora de la restauració, que diferencia entre la cuina i el menjador i ens permet entendre una mica millor aquest esc...
L'evidència en la pràctica: Les persones que aprenen s'autoregulen. La infografia com a recurs ...
L'evidència a la pràctica La infografia com a recurs per promoure l’autoregulació Evidència aplicada L’alumnat s’autoreg...