Què és el trauma per adversitat en la infància primerenca?
Què és el trauma per adversitat en la infància primerenca? Mercedes Moya Herrero, María Martín Titos, Pilar González Mor...
Erugues i papallones de colors acullen i donen veu al gran elefant ignorat
En aquest article presentem, a manera d’exemple pràctic, una de les propostes de treball que s’ha estat realitzant a Canàrie...
La gestión de la inclusión de las altas capacidades
Evidències per a l’estudi de les fases del cicle de l’aigua
En aquest article es descriu l’experiència duta a terme amb una colla de nenes i nens de primer d’educació primària, ...
Aprender, participar y socializar en confinamiento
Aprender, participar y socializar en confinamiento Experiencias en entornos virtuales con alumnado con enfermedad José Blas García Pére...
Ens ho passem de cine
El cinema conté un aspecte enriquidor com a recurs pedagògic. «Ens ho passem de cine» és una seqüència di...
Música: Cotidiáfons
Més enllà de l´observació profètica
Si reduïm l’observació a l’aplicació d’unes tècniques, d’uns instruments i d’uns ítems ...