Som iguals, però no idèntics: educar per a la ciutadania global
Competència global i ODS Jordi Serarols Boada (coordinador) Som iguals, però no idèntics: educar per a la ciutadania global Carme Panch...
Ser i semblar
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula --aparentment sim...
Un Tree-Athlon como excusa «saludable» para potenciar las relaciones entre el contexto escolar ...
El relato gótico y el de terror.
Notícies d’interès
Con las familias: Experimentar con materiales.
Núria Castejon, directora de programas testimoniales. «Si los escuchas, algunos te hacen parar»
La Núria té una llarga trajectòria a treballar en programes on l’opinió dels protagonistes dibuixa el camí de...
Quin paper rellevant ha de tenir l´educació en el context de la crisi planetària actual?
Quin paper rellevant ha de tenir l’educació en el context de la crisi planetària actual? Alberto César Croce Educador popular i m...