Quina incidència tenen les meves decisions en les persones que formen part de l’aula ?
Creiem que l’aula és la realitat social més important i influent on els infants es relacionen a l’escola, com també q...
Nuestros ojos como vigilantes del cambio climático
Nuestros ojos como vigilantes del cambio climático Contribuir a la ciencia ciudadana Somos parte del problema, pero también somos parte d...
¿Somos docentes saludables?
Cuidem-nos, equip interdisciplinari de l’ICE de la Universitat Autònoma de Barcelona, amb el projecte compartit de desenvolupar compet&eg...
Con las familias: El álbum de fotos: un mediador con las familias.
Construyendo narrativas: enseñanza de la historia del presente en la escuela: Un desafío cultur...
Fernando García Páez, mestre del CEIP San Wallabonso de Niebla (Huelva). «Sóc mestre d’esco...
«Sóc mestre d’escola. Només això. Però l’escola no és el col·legi, quatre parets, sin&oacu...
Definición y secuenciación de la competencia científica en la LOE
Las competencias como saber hacerEl término competencia irrumpe en el panorama educativo español de mano de la LOE. Tiene su origen en ...
Preguntarse, investigar, comunicar…
En el present article, mostrem el treball per projectes dut a terme a la classe d’anglès iniciat amb els tres grups de quart de l’e...