El sable-espuma: una adaptación para el aula de la esgrima
Somos científicos
Ciencias 0-3: laboratorios de ciencias en la escuela infantilEl taller se hizo en una de las aulas de la casa de niños, en concreto en u...
Llegir les ciutats, habitar els llibres
A La ciudad de los niños, Tonucci (2014) ens recorda que una ciutat sensible a les necessitats de la infància serà millor per a t...
El Servei Educatiu del Baix Llobregat-6 i la promoció de la lectura
Del #junt@s millor al #MakingMangrané
Els instituts escola del segle XXI són hereus de propostes del segle XX. Actualitzen el nostre mapa educatiu amb projectes que poss...
Asomarse al mundo
A partir de diferents reflexions, vivències i experiències, i a partir de la concepció que l’autora té sobre l&rsquo...
Los mocos, fieles compañeros de la infancia
Resfriado (y no gripe)El resfriado común no es producido por el frío, sino por un virus. Bueno, por cientos de virus distintos. Si hay ...
Una experiència per atendre la diversitat: la llibreta dels problemes de matemàtiques
L’objectiu d’aquest article és transmetre una experiència de resolució de problemes de càlcul en una aula de p...