Conéixer l’altre. El rellotge vital
Un projecte d’agermanament entre dues comunitats es pot convertir en un potent recurs educatiu, multicultural i transversal, per promoure...
A favor de las teorías “románticas” del siglo pasado
Parece mentira que metidos ya en la segunda década de este siglo XXI aparezcan en boca de responsables de distintas administraciones edu...
Orientacions per al professorat i material per a l’alumnat: Com preparem una sortida a l’entorn...
Agricultura ecológica, alimentación y salud
En aquest capítol es tracten els principis de l'agricultura i ramaderia ecològica, així com la seguretat alimentària. Es d...
No nos rendimos: caminamos
No nos rendimos: caminamos Joan Domènech Francesch Maestro «Experiencias anticipadoras», así denominaba Patrick Vivaret1 a las ini...
AGENDA
IX Simposi: Llengua, Educació i Immigració. Avaluació Més informació International Conference on Child Foreign Language AcquisitionA...
Veure cinema, fer cinema, pensar en el cinema… (2a part)
¿Què és el que aconsegueix que vint-i-cinc nens i nenes siguin capaços d’oblidar-se d’on són i que s&rs...
La LOMLOE y la apuesta por un proceso de modernización curricular
La LOMLOE y la apuesta por un proceso de modernización curricular César Coll, Elena Martín La nueva estructura curricular que el Minist...