Material per a l’alumnat: Emocions digitals
Dintre de tot context educatiu, en qualsevol situació d’ensenyament-aprenentatge, hi ha dos conceptes que s’erigeixen com dos dels ...
Com podem construir un pla de lectura i d´escriptura de centre?
En aquest article, s’hi ofereixen pautes per elaborar, implementar i avaluar el Pla de lectura i escriptura de centre (PLEC), tant a educ...
Baiba Krumins Grazzini: «Hay un maestro interior en cada niño»
¿Cómo aprende el alumnado a usar y evaluar pruebas?
Relaciones entre las tres competencias científicasEn este trabajo llamamos competencias científicas a las capacidades requeridas para e...
La formación dual
La tradició de la formació inicial dels docents s’ha basat en un conjunt de plantejaments sobre com haurien de ser l’educaci...
De dalt i de baix: Una experiència del CPI Manuel Suárez Marquier (O Rosal, Pontevedra)
Un centre del sud de Galícia fa honor a les seves sigles (CPI: centre públic integrat) i traça una colla d’estratègi...
Jo, lector. Els relats de vida lectora en la construcció del subjecte didàctic
El present article proposa fer una revisió del relat de vida lectora quant a instrument d’investigació i formació en l&rsqu...
Ocasiones para repensar y mejorar
Hoy el patio de la escuelita está abarrotado de padres, madres, abuelos, tíos, primos, niños y niñas: es la fiesta final de curso. Un...