Educació ambiental i coneixement del medi
L’educació ambiental (EA) aborda el coneixement del medi com un aprenentatge integral, globalitzador i competent que ens permet interacci...
Fomentar la creatividad en grupo
Juego de los novelesMás que un juego es una técnica de trabajo por equipos que ofrece muchas posibilidades de juego. Según el tema, pu...
Reflexions d’un tutor
L’escola no és només un lloc d’aprenentatge per als infants, sinó també per a les persones adultes que hi treb...
Evaluar para aprender
La evaluación forma parte de nuestro aprendizaje. Aprendemos a pensar, a actuar y a valorar porque ya desde muy pequeños los adultos no...
Quan suquem una galeta a la llet…
El treball de ciències a l'escola ens ha d'acostar a la idea de conèixer per comprendre els fenòmens del món, per poder-nos-hi implic...
Espai, benestar i aprenentatge a l’escola
Espai, benestar i aprenentatge a l’escola Guillermo Bautista Pérez, Anna Escofet Roig, Marta López Costa, Maria Casanovas Bayo Existei...
¿Por qué preguntarse si la escuela, y la escuela pública, son esenciales?
¿Por qué preguntarse si la escuela, y la escuela pública, son esenciales? Joan Domènech Francesch Maestro Quizás alguien cuan...
Controversias sociocientíficas
L’ensenyament de les ciències ha de formar ciutadans i ciutadanes capaços de participar en la societat del segle XXI de manera act...