Material para el alumnado: La creatividad como motor de cambio y transformación a través del ju...
En context: Cartes, jocs i emocions
És vital arribar a un coneixement previ de les característiques del nostre alumnat i trobar amb ell una resposta recíproca amb ac...
La enseñanza de la Constitución de Cádiz: Una experiencia en bachillerato desde la historia local
Una nova educació necessita models d´escolarització plurals
Una nova educació necessita models d’escolarització plurals José Blas García Pérez Mestre i professor associat a la Uni...
La SINS Cardener
A la Secció d’Institut Cardener (SINS Cardener) , creada oficialment l’any 2012, pensem que innovar és una necessitat i no u...
La planificación estratégica
Durante muchos años, la mayoría de las escuelas ha elaborado proyectos educativos. El proceso, en general, ha sido una experiencia inte...
Projecte Sense murs
Les aules del projecte "Sense murs" es van crear l’any 2015 i actualment impliquen l’alumnat i el professorat de primer, segon, tercer i ...
Avaluant la pràctica educativa per a la millora continua dels processos d’ensenyament i aprenent...
En aquest article, s'hi presenta una experiència d'aplicació d'un autodiagnòstic pedagògic que es va dur a terme amb l'Escola Thau de...