De l’estancament i la queixa a la inciativa i el canvi: El desenvolupament professional dels doce...
No farem cap descobriment si afirmem que un dels reptes, per excellència, dels docents és procurar que tot el seu alumnat adquireixi el...
Notícies d’interès
Tenir drets
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Tot mirant-se al mirall
Com s’ha d’ensenyar a escriure per aprendre a secundària? Quan haurien d’(aprendre a) escriure els estudiants? Quins só...
La por: una emoció viscuda a l’escola.
A l'aula de P5, hem conegut les pors dels infants i de les mares i els pares quan eren petits. Hem elaborat una proposta de treball al vo...
Dubtar o no dubtar, vet aquí la qüestió
Cicle mitjà. Grup interessant i reflexiu segons la mestra. Quan entro a l’aula, ja iniciada la classe, estan fent un exercici del manual ...
Las heroínas en la literatura infantil y en la vida
Alfabetización digital: lectores críticos y creativos
Nos encontramos en un contexto sociocultural caracterizado por una fuerte crisis de los modelos de autoridad y mediación, donde cada vez...