De l’avorriment
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Alumnat amb trastorn de l’espectre autista
Malgrat el gran interès que suscita l’autisme en totes les variants que presenta, ens trobem amb un gran desconeixement davant d’aq...
La postura de la maestra en el cambio de pañal
En las sesiones de formación que organizamos la Asociación Pikler Hengstenberg sobre cambio de pañal, nos centramos en las vivencias y...
La revolución de los álbumes ilustrados
Leemos para entender o para empezar a entender.No tenemos más remedio que leer. Leer, casi tanto como respirar, es nuestra función esen...
Descobrim la biblioteca junts
El projecte de biblioteca s'engega gràcies al suport del programa de biblioteca escolar «PuntEdu», però també sorgeix mercès a les ...
La mejora de la competencia lingüística
Com vius la presència de les famílies a l’aula?
Rutes literàries: viure la literatura
Les rutes literàries són un recurs privilegiat per treballar la literatura, ja que situen l’alumnat en el context de l’obra,...