Aprendiendo a seleccionar alimentos en el recreo escolar
La LOMCE i la democràcia als centres educatius
Hem publicat a la web un article d’opinió de Ricard Montalban el títol del qual encapçala aquesta secció. Recollim a...
Noemí Font: «La inclusión empieza cuando entendemos que las personas con discapacidad pueden h...
Noemí Font: «La inclusión empieza cuando entendemos que las personas con discapacidad pueden hacerlo casi todo, con adaptaciones» ...
Contes a fons
El tema de les postals o de les cartes escrites a mà i els segells és totalment desconegut per l’alumnat de cicle mitjà. La...
Tinkering a l’aula de primària: una ment creativa, múltiples solucions
El tinkering és una de les propostes educatives que està guanyant protagonisme en el marc de l’educació STEAM. Basat en la ...
LOMCE y neoliberalismo
La LOMCE se’ns presenta com una referència per a l’excel·lència i per obtenir uns millors resultats en els diferents ...
La magnitud de la tragèdia
Des de fa segles, la nostra civilització sembla que obeeixi el manament del Gènesi: «Ompliu la Terra i sotmeteu-la». Per&ogr...
Saber desconfiar per poder saber
Saber desconfiar per poder saber Ens agradaria que quan l’adolescent deixés l’escola no hagués perdut les ganes d’aprendre...