Refuerzo para la autosuperación
Els premis concedits als millors estudiants de la classe, i que tenien com a objectiu motivar la superació, no sempre generen aquest efec...
El trabajo por proyectos responde a las necesidades educativas actuales
El treball per projectes als centres educatius no és cap novetat; des del segle xix a l’escola es comença a experimentar aquest ti...
Llegat pedagògic: vides a l’escola de Riachuelo
“Aquest nen no para ni un moment!” Com es pot detectar un possible trastorn per dèficit d’atenci...
«El meu nen no para ni un moment, contesta malament i no m'obeeix, això porta problemes a casa i amb la seva germana. Només vol parlar...
Crecer dando valor a cada uno
La escuela Riera de Ribes es fruto de la evolución de una parte del equipo de maestros de la antigua escuela El Pi (Sant Pere de Ribes),...
Hi havia una vegada… Llops, sentits i papallones
Hi havia una vegada... Llops, sentits i papallones M. Àngels Trimiño Moreno Quan la planificació permet recollir l’espontaneï...
De com una pandèmia va fer caure un gegant
Carlos Colom Miralles Mestre i director del CEIP Don Blasco de Alagón. Vilafranca (Castelló) c.colom@edu.gva.es La pandèmia va suposar ...
La competència digital docent
La competència digital docent Antonio A. Márquez Ordóñez Mestre de pedagogia inclusiva Blog Si es por el maestro, nunca aprendo ht...