Com podem donar sentit a la tasca amb la sintaxi?
Els camins per anar a l’escola
Les seqüències didàctiques en el marc del PERMSEA segueixen sempre una mateixa estructura. Salvant petites variacions, constitueixe...
Linda Hargreaves: «Hay que dar tiempo a las criaturas para pensar»
Cada cop és més evident la necessitat de potenciar les interaccions a l’aula, però, perquè tinguin els efectes desit...
The spirit of ´45, defensa del modelo social europeo
The spirit of ’45 no és només un brillant documental històric; també constitueix una reflexió crítica ...
La forma como enseñamos tiene la misma importancia que los contenidos
El temps democràtic al llarg d’un projecte interdisciplinari ha d’agafar força per garantir una educació coherent i c...
La inclusió de nens i joves “vulnerabilitzats”: un repte per al professorat
Un entrepà de piràmide
Una organización de centro desde una mirada sistémica
El instituto de Viladecavalls (Barcelona) se creó el curso 1996-1997. En la actualidad tiene un total de 648 alumnos y alumnas, de los c...