La hipótesis fantástica
Componer textos implica un conocimiento (aunque sea intuitivo) de la gramática, de la sintaxis, etc. Es evidente que hay que saber estab...
ODS 5
ORIENTACIONS PER AL DOCENT Per assolir l’objectiu d’aprenentatge número 5, dissenyar uns llibres digitals titulats Trenquem amb els e...
L’escola i el museu fem un bon tàndem!
Aquest article relata l’experiència de col·laboració entre l’escola Miquel Bleach, de Barcelona, i el Museu Nacional ...
L’essència emocional
En aquest article d'opinió, Rosa Miralles reflexiona sobre la necessitat de prioritzar el benestar emocional per donar peu als aprene...
Cacharreando, un projecte realitzat amb Makey Makey i Scratch
Programar sense saber programar o tocar el piano amb núvols de sucre ja és possible gràcies a la unió de dues eines que s&...
Libros. Encuentros. Convocatorias
Glosario
Aquest contingut es proporciona amb la compra de qualsevol capítol d'aquest llibre.
Lectura i escriptura a l’aula de música. Descriure les sensacions