Fúlvia Nicolàs “Volíem parlar del que els mestres valen, no del que cobren”
De bon començament, el programa no va deixar indiferent ningú. Donar la paraula als mestres ens va acostar a allò que passa a les nost...
Jocs cooperatius i abordatge positiu del conflicte
Sentir les veus dels centres.
La gestión del tiempo del equipo directivo
Por una pedagogía del caracol
Ha llegado el momento de decir: "¡basta de correr!". Nuestra escuela, reflejando las tendencias de gran parte de la sociedad humana, est...
Neuroeducació: tasques amb cap i amb cor
Neuroeducació: tasques amb cap i amb cor Diana Marín Suelves, Cristina García López En aquestes línies s’hi presenta un...
Llegir, parlar i escriure a tutoria
Llegir, parlar i escriure a tutoria Elisa Tormo Guevara Llegir, parlar, escoltar i escriure són habilitats essencials en el procés d’e...
El riu et necessita
L’alumnat de 5è de primària del CEIP Ecoescola La Immaculada, de Salar, un municipi granadí de 2.600 habitants, va descobrir, dur...