Aprender para enseñar
En aquest article d'opinió, Toni M. Lladó reflexiona sobre la incidència dels nostres aprenentatges vitals com a m...
¿Cómo recuperar el tiempo para aprender cuando el alumno es el sujeto?
Lideratge compartit, la dimensió comunitària
La millor solució a la complexitat i la incertesa a la qual han de fer front els centres educatius és el lideratge basat en instà...
La hipòtesi fantàstica
Una de les grans preocupacions que trobem a les escoles és que l'alumnat tingui un bon nivell d'expressió escrita, que sigui capaç de ...
Programació d’un projecte: les bicicletes
L’avaluació de la docència.
Avaluar la docència és un concepte que provoca encara una certa desconfiança o, fins i tot, un cert rebuig entre el professorat del no...
La comunitat d’aula, una xarxa que s’autogenera.
Quan parlem de millorar l'escola, sovint es posa la mirada en els continguts i, en el millor dels casos, en la didàctica i en els recurs...
Biblioteca de Aula. Encuentros. Convocatorias. Web