De l´acció adaptativa saludable a la transformació amb benestar
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
¿Qué historia del arte enseñar en la ESO?
¿Qué historia del arte enseñar en la ESO? M.ª Luisa Royo Sasot IES Itaca. Zaragoza Marta Guiu Martinez C. P. Enrique de Ossó....
«¡Enamórate de tu cerebro!». Itinerario educativo sobre el sistema nervioso
¿Qué es el dolor y por qué lo sentimos? ¿Cómo actúan las drogas en el sistema nervioso? ¿Qué ocurre cuánd...
Epistemología y renovación en la historia del arte
Epistemología y renovación en la historia del arte Una experiencia práctica en bachillerato Raúl López Castelló Universi...
El plaer en l’aprenentatge: una visió des de la neurociència
El plaer és un aspecte clau en el procés d’aprenentatge. A nivell de circuits neuronals i de neurotransmissors, la dopamina es rel...
Vídeo per sensibilitzar l´aula
L’experiència que presentem està centrada en l’ús del vídeo com a recurs didàctic per a l’est&iac...
Dubtar o no dubtar, vet aquí la qüestió
Cicle mitjà. Grup interessant i reflexiu segons la mestra. Quan entro a l’aula, ja iniciada la classe, estan fent un exercici del manual ...
Resolució de conflictes
Els conflictes són inherents a les relacions humanes. La convivència en el si de qualsevol institució formal o informal comporta ...