El poder de l’evocació en l’aprenentatge
Consigna de l’evidència Instar amb freqüència l’alumnat a completar tasques que requereixin l’evocació, és ...
Aules com avions
Miguel Ángel Santos Guerra ens convida a reflexionar sobre el benestar emocional del professorat i la necessitat de ser exigents...
Aprendre de l’aula: aprendre a indagar
En aquest article, s’hi presenten algunes propostes per fomentar, entre els futurs docents de llengua i literatura, una mirada crítica i ...
El Fuero de Avilés. Un ensayo acerca de las posibilidades didácticas de un documento medieval
Entre la urgencia y la importancia: ¿es viable la esencialidad?
Entre la urgencia y la importancia: ¿es viable la esencialidad? Un compromiso social para la escuela, la educación y la educación p...
Resolem problemes matemàtics a través de situacions quotidianes
Un dels objectius que es proposen a l’educació primària per a l’àrea de matemàtiques és construir els f...
La recomanació de…
Elvira González Aguado Assessora de ciències experimentals del Berritzegune Nagusia (Bilbao) elvira.gonzalez@berritzegunenagusia.eus PROJ...
Com es pot ajudar l’alumnat a investigar en ciències?
A l’article s’hi proposa la plantilla de bastida PaPER per promoure la indagació científica genuïna a l’aula, &ea...