La competència informacional (llegir per aprendre) al pla de lectura i escriptura
Al present article, s’hi presenten orientacions específiques perquè els centres docents, en funció de la seva realitat sing...
Recreación histórica y didáctica
Ahora, más que nunca, en la escuela con el cuerpo
Ahora, más que nunca, en la escuela con el cuerpo Núria Rodríguez Bodelón Maestra de educación infantil y psicopedagoga Escue...
L'evidència en la pràctica: Significativitat i funcionalitat. Connectant mapes conceptuals, mur...
L'evidència en la pràctica: Connectant mapes conceptuals, murals i neurones per un aprenentatge significatiu i funcional Evidència apli...
L’art d’observar
En aquest article d'opinió, Mia Balsells reflexiona sobre la necessitat, com a docents, de voler mirar l'alumnat ...
La formació del professorat, les famílies i els plans de lectura, escriptura i expressió oral
Elaborar un pla de lectura, escriptura i expressió oral requereix que el professorat segueixi un procés de formació permanent. Pe...
Dinamización de visitas
El poder de l’evocació en l’aprenentatge
Consigna de l’evidència Instar amb freqüència l’alumnat a completar tasques que requereixin l’evocació, és ...