Entre la urgencia y la importancia: ¿es viable la esencialidad?
Entre la urgencia y la importancia: ¿es viable la esencialidad? Un compromiso social para la escuela, la educación y la educación p...
Movent el cos, l’emoció i la creativitat pel territori de l’aula
En el present article, s’hi mostra una experiència d’audició activa on la pròpia música, la interpretaci&oacut...
Los recursos interactivos en línea de los museos de arte como recurso educativo para el aula
Del botellot a l'aula
Del botellot a l’aula Els últims dies de setembre ens van deixar imatges de botellots massius de joves. Part d’aquests joves tornen a...
Quiver i CelullAR: Realitat augmentada per treballar la cèl·lula en una aula de primàriaProjecte ...
Quiver i CelullAR: Realitat augmentada per treballar la cèl·lula en una aula de primària La realitat augmentada crea entorns atractius ...
Quan els colors sonen i la música es veu
La lectura per plaer, tot un món d’aprenentatges
El projecte El contacontes que mostrem aquí exposa una sèrie d’iniciatives per fomentar la lectura en l’educació prim...
El Fuero de Avilés. Un ensayo acerca de las posibilidades didácticas de un documento medieval