Fenòmens que motiven: construint ecosistemes a l’aula de primària
Quan es treballen a l’aula projectes d’indagació, el punt de partida clau és el fenomen, un bon fenomen proper a la realitat...
Partir d’un projecte
L’escola de Lladurs, que pertany a la Zona Escolar Rural del Solsonès (Lleida), és un centre petit molt actiu, amb un professorat ...
Analogías y progresión del conocimiento del alumnado en la clase de ciencias
La família Mitchell contra les màquines
La família Mitchell contra les màquines Com sobreviure a una apocalipsi tecnològica Ramon Breu Pañella info@cinescola.info La fam&...
Tallers per a famílies: el dol i l’acompanyament dels infants
Els centres educatius ofereixen –a través de les seves associacions de pares, mares i famílies–tallers i xerrades per a l’...
Com es pot ajudar l’alumnat a investigar en ciències?
A l’article s’hi proposa la plantilla de bastida PaPER per promoure la indagació científica genuïna a l’aula, &ea...
Confiem en els nostres infants, i ells ho saben
Si definim la paraula competència com la capacitat de resoldre tasques complexes combinant coneixements, habilitats pràctiques, valors, ...
El estudio de la biodiversidad