Aprendre més enllà de l’interior de l’escola
Aprendre més enllà de l’interior Mar Hurtado Parras Mestra de l’escola El Roure Gros. Santa Eulàlia de Riuprimer (Barcelona...
Immersió a les arts en la primera infància
Immersió a les arts en la primera infància Projecte de formació de competències artístiques per a tota la comunitat educativa...
Una educación inclusiva de género con perspectiva crítica
Una educación inclusiva de género con perspectiva crítica: ¿Cómo incorporar la historia de las mujeres si yo no la estudi...
El patrimonio (también) es nuestro
El patrimonio (también) es nuestro Laura Lucas Palacios Universidad Complutense de Madrid Las sociedades democráticas tienen la obligaci&...
«Mi odisea»
Aprendizaje basado en tareas y contextos reales para el desarrollo de las habilidades orales en i...
Eleonora Nakova Katileva Instituto Jaume Balmes. Barcelona Se muestra una experiencia llevada a cabo con estudiantes de bachillerato en m...
Eines de coaching educatiu per a l’orientació?
Al present article s’hi ofereix una breu descripció del model GROW, una eina que és molt útil per estructurar converses de ...
El oficio del historiador en el aula
El oficio del historiador en el aula Memoria de la Transición y COVID-19 Ricard Rosich Argelich Centre d’Investigacions Film-Història ...