Francesc Ferrer i Guàrdia: L’escola, espai de preservació i projecció
Francesc Ferrer i Guàrdia L’escola, espai de preservació i projecció L’escola ha estat sempre terreny de disputa, tant per ...
¿Cómo probamos que la atmósfera ejerce presión sobre los cuerpos?
¿Cómo probamos que la atmósfera ejerce presión sobre los cuerpos? Una actividad de indagación dirigida Jorge Pozuelo Muñ...
Lluís Vila: «En las escuelas, además de más maestros y maestras, también hacen falta otros p...
Lluís Vila : «En las escuelas, además de más maestros y maestras, también hacen falta otros perfiles profesionales como el de...
Amanecerá y veremos
Fragilitats i fortaleses de l’escola
En una societat complexa, l’educació en general i l’escola en particular presenten una doble fragilitat. Atrapada entre disputes id...
Projectem les mates: alguns recursos per provocar converses
Fer emergir dins de l’aula les diferents dimensions de la competència matemàtica requereix canviar dinàmiques. Al bloc de n...
Materials a examen: ¡Por fin, la lonja!
En aquesta activitat, s’hi valora el material didàctic digital '¡Por fin, la lonja!', projecte de treball que s’acaba amb l&r...
«Liebres» y «tortugas»: una oportunidad para atender la diversidad en el aula