«El robatori de la moneda africana»
L’objectiu és acostar els infants a l’art africà mitjançant una de les dimensions que presenta: la seva moneda tradic...
Les relacions entre la família i l’escola, un objectiu comú.
En el present article, s'hi mostra una experiència sobre la coordinació entre dos cicles d'educació infantil a través del treball de ...
Cómo participar en tiempos de crisis
El consell de la formació professional de Terrassa: Deu anys de treball il·lusionant
El Consell de la Formació Professional de Terrassa es va constituir l'any 2002, fruit dels debats del Projecte Educatiu de Ciutat. La se...
Les instal·lacions de joc: metàfores de la vida de relació
Les instal·lacions de joc són contextos lúdics concebuts des de la trobada i la intersecció entre joc, art i cultura. En a...
Elena Lobo, psicòloga. Ajudar les famílies a pensar
Ja fa uns quants anys que sabem que acompanyar les famílies és quelcom de summa importància, no solament per ajudar-les a mostrar...
Aprenentatge cooperatiu: del repte a la realitat a l’aula
L’aprenentatge cooperatiu és l’eina clau per millorar els aprenentatges dins les aules de l’institut Miquel Biada (Matar&oacu...
Llegir ens fa més…
Més lliures, més sàvies, més oberts al món, més respectuoses amb l'altre, més reflexius amb un mateix.... Llegir ens fa unes perso...