¿Por qué preguntarse si la escuela, y la escuela pública, son esenciales?
¿Por qué preguntarse si la escuela, y la escuela pública, son esenciales? Joan Domènech Francesch Maestro Quizás alguien cuan...
Notícies d’interès
El cos del docent: presència, alegria, confiança
El cos físic és la part de nosaltres que mostrem a l'altra gent i és també la part que veiem de l'altra gent. Està format per una xa...
La mirada lenta
La reflexió sobre el temps en la societat actual ens remet a autors d'altres èpoques que ja feien referència a la idea de donar la dur...
Transformar l’educació
Material per a l’alumnat: Activitats competencials per aprendre a usar les matemàtiques al cicle...
A l’escola, és possible una educació lenta?
Com dèiem a la presentació d'aquest monogràfic, els dubtes, els debats i les reflexions que s'han produït a l'entorn de la proposta s...
La esencialidad de la escuela a debate
La esencialidad de la escuela a debate Joan Domènech Francesch Maestro Este dosier tiene un gran componente de inestabilidad. Empieza con...