La potència del contraexemple: espiar i observar
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula --aparentment sim...
La tira
Tenir i ser sentit
El claustre de professorat del CEIP Fernández Vizarra se situa en una cultura professional on tot tingui i sigui sentit. Des de la reflex...
Núm. 166-167: El pati: una excusa per explorar, orientar-nos i representar
Más allá de la inmediatez
Más allá de la inmediatez Joan Domènech Francesch Maestro Por una multiplicidad de razones, el currículo escolar se ha construido ...
Obrint els espais a la participació de la comunitat
El present article relata un programa realitzat en un internat amb infants de primària a la ciutat de Puebla (Mèxic). Aquest projecte se...
Recomanacions de BBM: El secret d’estimar. En Pere sense por. El Cosme i el monstre menjamots. El...
Immigració, racisme, diversitat
Sempre m’he preguntat com era l’educació a Islàndia. La curiositat se’m despertà després del trencament ...