Quina escola per a quina societat?
«Quan vam anar de colònies, vam donar, a cada nen i a cada nena, una llista del que havien de portar. Les vam comentar a la classe i un...
Horizonte 2020
Buscant l’origen… i emprant l’aprenentatge cooperatiu a l’aula
L'article presenta una reflexió sobre la pràctica d'una unitat didàctica basada en l'aprenentatge cooperatiu. Ajudats del mètode del ...
Biblioteca tutorizada virtual, una solución a la participación de la comunidad educativa en tie...
Biblioteca tutorizada virtual, una solución a la participación de la comunidad educativa en tiempos COVID-19 Sara Carbonell Sevilla Direc...
La ciència a l’aula
L'article pretén descriure una experiència al voltant de la ciència en la qual les alumnes i els alumnes són els veritables protagoni...
«Indignats»: encís i desencís
Els «indignats» han fet córrer rius de tinta des de molts vessants. Moltes i variades plomes han valorat el sentit del moviment i han ...
Inmersión en las artes en la primera infancia
Inmersión en las artes en la primera infancia Proyecto de formación de competencias artísticas para toda la comunidad educativa Gisela ...
De l’ou com bota a l’ou com balla (o de com ens va fer ballar el cap)
En aquest article, s'hi explica com, a partir d'un fet accidental que ens va passar, amb el grup classe de cinquè B de l'IEA Oriol Marto...