Una educació per afrontar el previsible col·lapse socioambiental
Marta Pascual reflexiona sobre la necessitat que des de l'escola desmuntem les suposades veritats que la cultura desenvolupista ens ha in...
Viatge en mars moguts
Aquest escrit vol ser una petita mostra de les reflexions que una es fa al voltant de la tasca de la direcció d’un centre escolar. &Eacut...
Cómo trabajar en el aula los criterios para aceptar o rechazar modelos científicos: ¿Tirar pie...
Intervención comunitaria a través del arte
Una experiencia en la escuela rural con alumnos de educación primaria Núria Carrete-Marín, Sara Arias Ortega Este artículo present...
Què és l´educació STEM o STEAM? Per què ens hi hem de posar?
La perspectiva de l’educació CTIM (ciència, tecnologia, enginyeria i matemàtiques), més coneguda com STEM (d’a...
Marina Via Coll-Vinent, estudiant del grau d’Infantil. «Ser mestra, una manera d’estar»
«No sé dir en quin moment vaig descobrir que volia dedicar-me a l’educació. De sempre, em sembla. Als 15 anys, a l’esp...
Famílies: estrangeres en un país anomenat escola?
Estratègies didàctiques en una aula multinivell
L’educació multinivell és un tret diferenciador de l’aula rural. Aquest fet aporta valor pedagògic a una classe diver...