ODS 5
ORIENTACIONS PER AL DOCENT Per assolir l’objectiu d’aprenentatge número 5, dissenyar uns llibres digitals titulats Trenquem amb els e...
Llibres. Trobades. Webs
Intervenció comunitària a través de l’art
Una experiència a l’escola rural amb alumnes d’educació primària Núria Carrete-Marín, Sara Arias Ortega A l’...
Millorem les nostres capacitats de gestió emocional?
No hi ha emocions «bones» i emocions «dolentes», ja que totes tenen una funció: ens avisen d’alguna cosa i ens pr...
Globus sonda
Comprovem si la Terra és redona Sixto Moya Calatayud, David Navalon Bernabeu Sabem que, com a mestres, no podem ensenyar-ho tot, per això...
Espais de joc
Un ambient tranquil, ric en possibilitats; un espai d’exploració que afavoreix l’acció espontània dels infants, aix&i...
Acompanyar les sexualitats ens demana creativitat
Anna Jeremias Marin, Elisabet Dionis Serna, Noemí Muñoz Pandiella, Laia Ramiro Rubal L’acompanyament a les sexualitats i a les afectiv...
Què ha de saber un nen de 4 anys?
Recordo en Miquel, a qui el pare, quan arriba de treballar, li proposa de seure amb ell una estona a llegir i escriure... El pare està mo...