Asesoramiento familiar en colaboración con los centros escolares
En el present article, s’hi ressenya una experiència comunitària d’innovació social per promoure la parentalitat posi...
Alumnat amb pèrdua auditiva
La resposta educativa i l'organització de l'aula per a nenes i nens amb pèrdua auditiva comporten uns plantejaments propis, diferents d...
LA TRANSFERIBILIDAD DE LAS EVIDENCIAS EN LA PRÁTICA EDUCATIVA
Todos los que formamos parte de Graó estamos comprometidos con la mejora de la educación, también tú, lectora, lector, que lees nu...
Escribimos poemas en el segundo ciclo de primaria
L’article presenta un pla de treball que comprèn tres moments clau: el recull de poesies de caràcter popular per conè...
Els col·leccionistes de paraules
Si aquest estiu aneu a Londres, i fa bo quan vagaregeu pels carrers, potser trobareu algú lluint una samarreta amb la inscripció «Fuck...
La fábrica de las emociones
Per què no mirem les festes com una fàbrica d’emocions i n’aprofitem el potencial per contribuir a desenvolupar compet&egrav...
Webgincana: la història de l’escola
En aquest escrit, hi parlarem de la webgimcana com a estratègia didàctica per treballar la història de l'escola.
Viaje en mares revueltos
Aquest escrit vol ser una petita mostra de les reflexions que una es fa al voltant de la tasca de la direcció d’un centre escolar. &Eacut...