Model dialògic de prevenció i resolució de conflictes
A partir de l’experiència de la comunitat d’aprenentatge de l’escola Mare de Déu de Montserrat, de Terrassa, exposem a...
L’AVE, va o torna?
Estrenem una nova secció de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), on presentarem retalls breus de diàlegs d’aula, aparentme...
Josep M. Farré, mestre de presons. Confiar en les persones
«Fer de mestre a la presó és igual que ensenyar a l’aula. El que té de diferent és l’espai on es fa, que...
L’increïble viatge dels Elefants
Aquesta és la història d’una aventura musical sense fronteres, d’un increïble viatge viscut en una aula d’infanti...
Futur professional o present personal
Una mà de contes
Al taller «Una mà de contes», s’hi presenta l’oportunitat a l’alumnat de crear un film. Els infants mostren molt ...
En líni@: La religió a debat
A continuació, us presentem els comentaris que ens vau fer arribar després d’haver llegit l’article compartit al fòru...
Identificar les emocions a l’escola bressol: «Avui estic contenta»
Per educar els infants, cal donar lloc a l’expressió de les emocions, atès que són la base afectiva dels éssers huma...