Aprenentatge en entorns virtuals
Consigna de l’evidència Continguts d’aprenentatge de l’evidència Els entorns virtuals d’aprenentatge exigeixen dissenyar i plan...
Veo el aire que respiro… y actúo en consecuencia
Any 2022 després de Crist. Tota l´escola llegeix còmics… Tota? No!
Any 2022 després de Crist. Tota l’escola llegeix còmics… Tota? No! Jaume Centelles Hi ha una certa paradoxa quan parlem de llegi...
La recomanació de…
Elvira González Aguado Assessora de ciències experimentals del Berritzegune Nagusia (Bilbao) elvira.gonzalez@berritzegunenagusia.eus PROJ...
Cuidem-nos. Hola! Com estàs? Què necessites?
Cuidem-nos. Hola! Com estàs? Què necessites? Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del...
Halloween voices, encriptación sonora y mensaje sonoro
Se presentan dos actividades diseñadas para trabajar con aplicaciones informáticas de grabación y edición de audio en 5.º de primari...
De l’input comprensible a la producció en L2 en un entorn Moodle
L'evidència en la pràctica Evidència aplicada La interactivitat del qüestionari Moodle i la multimodalitat de Genially ens ajuden a g...
La clara montada y la vinagreta como modelos didácticos coloidales microcromáticos