No n´hi ha prou de dir-los adeu
No n’hi ha prou de dir-los adeu Quan escric, una bona part de les companyes i dels companys de secundària estan preparant comiats. Una pa...
Reacciones ácido-base: la elaboración del modelo de Brönsted-Lowry
Un alumne amb sordesa a l´aula de música (ordinària)
Un alumne amb sordesa a l’aula de música (ordinària) Anna Faz Florensa Hi ha molt de material publicat en relació amb la manera c...
Trobades i convocatòries
Robòtica i programació: els Bee-Bot al cicle inicial
En aquesta proposta es vol fer un pas endavant i treballar la robòtica i la programació perquè tots dos camps es transformin en u...
Material per a l’alumnat: Coneguem la Carta de la Terra amb el conte Sota l´acàcia
Tasques integrades de centre: la recerca d’una identitat pròpia
El treball als centres mitjançant tasques integrades --o aprenentatge basat en projectes-- se’ns presenta com una de les estratègi...
Junts és més que la suma de tothom
De bon començament, l'escola El Martinet ha tingut la intenció de ser un espai on les relacions disposin d'un lloc propi en què c...