Moviments de renovació pedagògica emergents: la necessitat de la trobada
Moviments de renovació pedagògica emergents: la necessitat de la trobada Rosa Gibert Moliner, Luis Torrego Egido Els moviments de renovac...
MILENA EN CUESTIÓN
Anticipació, comprensió i aprenentatge a partir de textos
Consigna Afavorir en l’alumnat una disposició activa davant la lectura de textos abans de llegir, aportant-li motius per llegir-los. Prop...
Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...
Introducción
Conéixer l’altre. El rellotge vital
Un projecte d’agermanament entre dues comunitats es pot convertir en un potent recurs educatiu, multicultural i transversal, per promoure...
Al capdavall, ens mou l’emoció
Les emocions predisposen a l’acció. L’emoció és el que ens mou i ens commou. Les aportacions de la neurociènci...
Notícies d’interès