Tinkering: de la mà al pensament
Tinkering: de la mà al pensament Ane Arribillaga Sagastibeltza, Mari Jose Velasco García, Begoña Sabuqui Labiano A la proposta de tinke...
Apartat per al professorat. The Migrant & Refugee crisis. How can we help
Aquest projecte, anomenat The Migrant and Refugee Crisis, és una campanya de conscienciació en anglès en forma de projecte CLIL-A...
La vida submarina: posant en pràctica la competència global
La vida submarina: posant en pràctica la competència global Esteve Juanola Feliu, Oriol Pallarés Monge En el marc del projecte Erasmus+...
Experimentem amb el romànic
Quan visitem pobles i ciutats, ens podem fixar en les esglésies i en les catedrals que hi ha. Coneixem el gòtic i el barroc, però...
Personalitzar l´avaluació en el marc d´un currículum competencial
Trobades i convocatòries
TROBADES II Congrés Internacional Formació, Tecnologia i Competències Digitals en l’Educació Congrés virtual, 24 de nov...
Acompanyar les sexualitats ens demana creativitat
Anna Jeremias Marin, Elisabet Dionis Serna, Noemí Muñoz Pandiella, Laia Ramiro Rubal L’acompanyament a les sexualitats i a les afectiv...
Què pot demanar l´escola a la inspecció?
En aquest article d'opinió, Jesús Jiménez reflexiona sobre què li pot demanar l'escola a un inspector.