Embranzida de futur. Fem camí cap al canvi!
Aquest temps de confinament obligat també ha representat una oportunitat de reflexió pedagògica a la ZER L’Oliver. Han esta...
Comunitats de pràctica i centres educatius: podem compartir maneres de treballar?
L’escola Jaume Miret, de Soses, ha endegat una comunitat de pràctica amb l’objectiu de crear un espai de reflexió i debat on...
L’audició musical
En aquest article es presenta una proposta en la qual l’audició es contempla com un procés actiu, ple de significat i vivencial. S...
Racionalització dels temps escolars
L´escola s´obre a l´entorn
L’article recull l’experiència d’educació en valors duta a terme conjuntament per alumnat de cinquè i sis&egrav...
Evaluación de los afectos y autodidactismo
GI10513.99612 Evaluación de los afectos y autodidactismo El aprendizaje colectivo de los bailes de salón Wenceslao García-Puchades, Fra...
RPG Maker. Practiquem la llengua estrangera a través de videojocs
RPG Maker. Practiquem la llengua estrangera a través de videojocs L’ensenyament de llengües estrangeres sempre és un repte per al...
Programa Cardedeu Coeduca: un espai de diàleg entre famílies i escoles
Programa Cardedeu Coeduca: un espai de diàleg entre famílies i escoles En el marc de l’impuls de les polítiques d’igualtat ...