Material per a l’alumnat: Classe inversa i grups cooperatius. Per on comencem?
No nos rendimos: caminamos
No nos rendimos: caminamos Joan Domènech Francesch Maestro «Experiencias anticipadoras», así denominaba Patrick Vivaret1 a las ini...
Com podem treballar l´escriptura creativa a sisè curs d´educació primària en tres sessions?
Com podem treballar l’escriptura creativa a sisè curs d’educació primària en tres sessions? Imanol Mayordomo Irigoyen, Palo...
Miradas. Libros. Biblioteca de Aula. Encuentro. Convocatoria. Noticia. Web
La fuerza de las palabras, todavía
Un poeta, un novelista, un narrador no da al lector más que la mitad de una obra, y espera de él que escriba la otra mitad, leyéndolo ...
Mirar l’espai públic amb ulls d’infant
Com es fa efectiu el dret a la ciutat, en general, i a l’espai públic, en particular, des de l’òptica d’un infant? La ...
Enterrats en trastos
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Cambios en la organización del centro para atender mejor a la diversidad
ContextoCaracterísticas del barrioSe trata de una población del cinturón de una gran ciudad (de unos 37.000 habitantes), con fuerte cr...