Saben argumentar sobre ciència els estudiants de secundària?
Saben argumentar sobre ciència els estudiants de secundària? Daniel Cebrián-Robles, Antonio Joaquín Franco-Mariscal Aquest treball...
Què va ser abans, l´ou o la gallina? La dicotomia impossible entre el «saber» i el «saber fer»
Què va ser abans, l’ou o la gallina? La dicotomia impossible entre el «saber» i el «saber fer» José Blas Garcí...
Interaccions de solidaritat que potencien els aprenentatges
Compartir responsabilitats per millorar l’educació
En aquest article d'opinió, Jesús Manso Ayuso reflexiona sobre la necessitat, avui més que mai, del compromís compartit de...
Recomanacions de Bibliomèdia. Hem llegit. Trobades. Convocatòries. El racó digital
El disseny de l’avaluació interna dels centres
L’avaluació interna del centre educatiu és un repte complex per a l’escola o l’institut que es planteja dur-la a terme...
Es comenta a la Xarxa…
1. Protocolo y fases de aplicación