De què en diem “respecte”?
Parlar d'una educació que procuri atendre l'infant des d'un punt de vista respectuós envers els seus propis processos de vida no és pa...
El teatre i la dansa, juguen i aprenen
Trenta-cinc anys de revolta educativa
Trenta-cinc anys de revolta educativa Pilar Gargallo Otero La Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya aquests darre...
Els nostres ulls com a vigilants del canvi climàtic
Els nostres ulls com a vigilants del canvi climàtic Contribuir a promoure la ciència ciutadana Acostem el seguiment dels ocells a la ciut...
Del botellón al aula
Del botellón al aula Los últimos días de septiembre nos dejaron imágenes de botellones masivos de jóvenes. Parte de ellos reg...
Liderazgo educativo y gestión escolar
Liderazgo educativo y gestión escolar Al hacerme cargo de la coordinación de esta sección en los próximos números, es ló...
I si l’atenció a la diversitat comencés per les famílies?
En aquest article d'opinió, Leticia Barbadillo es pregunta què passaria si als centres educatius l’atenció a la diversitat ...
La gestió de la convivència al centre autònom
L'autonomia de centres ens ofereix grans possibilitats de generar uns processos de gestió de la convivència que puguin disposar al màx...