Comunitats de pràctica i centres educatius: podem compartir maneres de treballar?
L’escola Jaume Miret, de Soses, ha endegat una comunitat de pràctica amb l’objectiu de crear un espai de reflexió i debat on...
Cap a la construcció d´un projecte en contra de l´assetjament
La meva escola és un museu amb història, de ciència i tecnologiaEl projecte educatiu i museístic El Puçol: el museu a l’aula
Aprenem junts
Aquest projecte és una proposta interinstitucional entre la residència Zuetxe i l’escola CEIP Urkitza HLHI per promoure l’ap...
Les famílies volem convivència escolar positiva
Rastreando por la Red…. Atención selectiva
RASTREANDO POR LA RED Atención selectiva, el pódcast Atención selectiva es el nombre pódcast de la profesora Elvira Fernández...
Evidències per a l’estudi de les fases del cicle de l’aigua
En aquest article es descriu l’experiència duta a terme amb una colla de nenes i nens de primer d’educació primària, ...
Construir la no-violencia en la etapa de cero a tres
AA.VV. Con frecuencia nos alteramos por el exceso de impulsividad de algunos niños y niñas. Su inhibición excesiva también debe oc...