L’ensenyament de la lectura i l’escriptura a l’educació superior
Perspectives i debats Mariana Urus Universitat Tecnològica Nacional (Argentina) En aquest article presentem les perspectives didàctiques ...
La esencialidad de la renaturalización de la educación
La esencialidad de la renaturalización de la educación Escuela Bosque de Rubió (Barcelona) Escuela Bosque de La Garrotxa (Girona) Escue...
App Checkers, projecte de verificació de la fiabilitat d'una app
App Checkers, projecte de verificació de la fiabilitat d’una app Víctor López Simó El projecte App Checkers pretén prom...
GALIA, proyecto de aplicaciones móviles con una residencia de gente mayor
GALIA, proyecto de aplicaciones móviles con una residencia de gente mayor La escuela Lavínia, de Barcelona, ha incorporado dentro de su p...
La nostra participació també compta a l´escola
La nostra acció educativa se centra en cada escolar i volem que els infants siguin protagonistes del seu procés d’aprenentatge, pe...
L´ètica i la docència. Respostes saludables
Per afrontar els nous reptes… Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista ...
Vivir las artes en familia. LaSala y el festival El Més Petit
Vivir las artes en familia. LaSala y el festival El Més Petit LaSala es un centro de creación de artes escénicas para criaturas de 0 a ...
Quintilià
Sobre idees mil·lenàries en educació En educació som molt propensos a «inventar la roda» diverses vegades. Però, qu...