Creando confianza con las familias desde el primer día
La familia es la principal responsable de la educación de los niños y las niñas, y la escuela es el otro gran puntal. Por lo tanto, es ...
Organitzar i impulsar un centre de secundària vers el treball per projectes
L’aprenentatge basat en projectes (ABP) no solament implica aspectes metodològics, sinó també estructurals i logísti...
«Conviure a la Mediterrània»
Aquest programa educatiu recull el llegat de barreja dels pobles que habitem el Mare Nostrum des de fa més tres mil anys. Impulsat des de...
La necessària revisió del model de currículum vigent
Maria Apellaniz Garro: «A les empreses els demano que facin un exercici real d’inclusió»
La Maria és educadora social des de fa quinze anys, i en aquest temps s’ha especialitzat en la reinserció de persones amb alguna d...
El camí de la competència digital docent
En aquest article d'opinió, José Antonio Márquez comenta la tendència a nivell europeu a reconèixer i cer...
Juguem amb els tòpics literaris i avaluem un lapbook
Juguem amb els tòpics literaris i avaluem un lapbook Presentem dues activitats per treballar amb audiovisuals els tòpics literaris i les ...
Una margarita no es una flor
La entrega de un ramo de flores a una investigadora en un centro educativo en un acto del Día Internacional de la Mujer y la Niña en la C...