Reacciones ácido-base: la elaboración del modelo de Brönsted-Lowry
Un alumne amb sordesa a l´aula de música (ordinària)
Un alumne amb sordesa a l’aula de música (ordinària) Anna Faz Florensa Hi ha molt de material publicat en relació amb la manera c...
Flipped Primary, una aplicació per capgirar les teves classes
Vivim en un segle en què tot està informatitzat, tothom està connectat a la xarxa i el nostre alumnat cada vegada utilitza eines ...
La pedagogia Freinet. El MCEP
La pedagogia Freinet va tenir una important difusió a Catalunya i a Espanya durant el primer terç del segle xx. La Guerra Civil acab&agr...
Trobades
VIII Congrés Internacional sobre l’Ensenyament de l’Espanyol Coímbra (Portugal), 30 de juny-1-2 de juliol de 2022 La Facultat de...
Aprendre, participar i socialitzar en temps de confinament
Aprendre, participar i socialitzar en temps de confinament Experiències en entorns virtuals amb alumnes que pateixen malalties José Blas ...
Bons aliments
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Aprenent per projectes o projectant aprenentatges
Tenir en compte l’aprenent, les seves necessitats, les seves inquietuds i els factors socials que l’envolten abans de dissenyar un projec...